27november

åttondedecember: Snartpåväghem

Kategori: Livet

Är snart påväg hem nu. Snart. Jag trodde jag skulle lätt hinan hem innan 15:00 idag. Visst döh. Redovisningen drog över en timme och fick inte linch färrän hlav två. Energin var på topp där vid 1-tiden kan jag säga. ( Hur kan man bli så strött och hungrig bara utav att sitta på sitt ass och lyssna ? )

Så sitter man här klockn 16:02 och skriver ett blogginlägg. Har skrivit en två sidor lång utvärdering till Marie om hur terminen har varit. Indesignprov, Photoshop, skivomslag, film affisher retuch uppgifter och uppslag. Det värsta är att jag skriver det i word. I word(!) Vilket hemskt program det är, kerningen är åt skogen och man kan inte ens rätta till det. Men nu bär det väg hemmåt, bättra på Agnes lite grann och kanske göra färdigt Lady Gaga teckningen. Förmodligen slutar det med att jag sitter framför msn 80% av kvällen. Suck.
Nej. Jag skall vara kreativ. Fast man kan ju faktist vara kreativ och social samtidigt. Oftast inte.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: