27november

niondedecember: Sydney nästa år?

Kategori: Livet

Idag har varit en seg dag som har gått fort, hur det nu går ihop? Segat som sjutton med pluggandet till skanningsprovet imorgon och med LIA- redovisnigen... Men Sofias grupp har tydligen plannerat något extravagant, så det blir spännande...

Efter BodyPump passet idag på Sportlife så satt jag och Sofia och pratade lite grann om våran praktik nästa år, som vi båda två verkligen hoppas på att spendera i Sydney! Det hade ju vart nått va ? Det finns ett företag som annordnar praktik platser runt om i världen bl.a Australien och Kanada. Jag och Sofia funderar starkt på att bege oss ut i världen på våran tre-månaders praktik till Syney, det enda stället där de kan erbjuda Grafisk Design. Det passar oss båda eftersom att det finns alltför mycket att se runt om i världen för att bara börja jobba direkt efter utbildningen, allt för många platser att se och allt för mycket kvar att testa på! Det bästa är att det är vid den här tiden på året, över jul och nyår och in slutet på februari. Bästa tiden man kan vara där!! Längtar massa tillbaka till Sydney ...


Sydney 2008 Foto: Moa Jansson

 




Sydney nyår 2008/2009 Foto: Moa Jansson

Kommentarer

  • Sara säger:

    Åh, jag älskar sista bilden!



    haha, pappa hade inget val. Jag ringde och sa att nu köper jag en julklapp till mig åt er ;)

    2009-12-10 | 14:04:46
    Bloggadress: http://sarajohansson.nu
  • Sofia säger:

    Lätt! Vi kör! ;) Beach vintern 2010!

    2009-12-10 | 15:03:27
    Bloggadress: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här: