27november

niondenovember: SATC

Kategori:

Nu har min genomkörare av Sex And The City officiellt startat, såg de allra första två avsnitten imorse efter min super sovmorgon (vaknade halv 11 !!!!! tror jag hade sömn att ta igen...)
Man blir på så gott humör av den serien, humorn, fixeringen vid killar, kläder, skor (<3) och framför allt NewYork. Det är min dröm att någon gång få jobba/plugga och leva i NY. Det skall jag se till att det verkligen händer. Och nej det är inte för att jag tror att mitt liv blir som en amerikansk romantisk komedi då. Men det hade ju vart nått iochförsig.
För övrigt så tog det ett enda avsnitt så hade Carrie smaskat på sin första burk Ben&Jerrys, hm,kanse är därför man är besatt av Ben&Jerrys? Nä. Det är bara sanslöst gott.




maha..den minsta bilden jag kunde hitta ......

Hade inte suttit helt fel just nu med en hink Ben&Jerrrys i pluggandet i Grafisk kokbok om pixeltäthet och skanning...

Kommentarer

  • Michelle säger:

    haha de hade jag nog inte vågat om de hade fart en stor blogg, men i ocH med att niom läser min blogg känner mig redan och vet de mesta så e de ju lugnt men tack så mkt va snäll du e

    ja jag hoppas verkligen det ja killar ska väl inte svara jättesnabbt då verkar dom väl för intresserade men hane på väg hit snart wiie nu får du och cicci komma häls apå mig i nya lägenheten också skiter nog i inflyttningsfest dock men får hitta på nåt nån dag:S



    Och moa btw den ben and jerry glassensåg goood ut :P

    2009-12-09 | 18:42:49
    Bloggadress: http://michelleelm.devote.se
  • Malin säger:

    Sv: Eller hur! Du har ju mycket tid att planera en kalender till nästa år nu ;-) Jag var ute i sista minuten... Förstås. Det är ju redan så många storbloggare som har lotta-ut-grejer-kalendrar så det gäller att komma med något nytt tycker jag! :-) Förra året visste jag nog om åtm. en annan teckningskalender också dock!

    2009-12-09 | 21:49:45
    Bloggadress: http://mejlajn.blogg.se/
  • mhalin, säger:

    aaah ! :D vilken snygg header du har! as simpel men ändå grymt snygg ! :D

    2009-12-10 | 23:24:30
    Bloggadress: http://cconfused.blogg.se/

Kommentera inlägget här: