27november

nittondedecember: Jobbat och käkat sushi.

Kategori: Livet

Dåligt med inlägg idag eftersom jag varit och jobbat hela dagen och sedan träffade Johannes. Var svinhungrig efter jobbet och kunde ,som Johannes uttryckte det, käkat en hel flodhäst. Så vi fick äntligen vandrat iväg och ätit sushi som vi har pratat om hur länge som helst att vi skall göra. Det var okej. Ingen jättehit, men det sägs ju att det inte är det första gången man äter det, men känner inget sug direkt över att testa det igen. Så vi får väl se. Råkade dock göra nybörjarmisstaget att ta för mycket wasabi. Jag grät en skvätt.

Sushi. Glömde ta bild så det fick bli en sådanhär lite lånad bild, härifrån

 

Imorgon är det julbord men skall först jobba från 10-14. efter julbordet blir det bowling, sen ikväll blir Det förmodligen ParkLane. Jag kommer vara död på måndag. Fullt upp hela helgen. Men det gillar vi! Nu bir det strax sängen eftersom jag har en hektisk dag framför mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: