27november

sjättedecember: pluggaInFlames

Kategori: Musik

Oj vad jag vart dålig på att uppdatera i helgen! Bättring skall ske. Men jag skyller på att jag vart helt utslagen pågrund utav jobb. Har disskuterat med Christopher, om InFlames till helgen och hur mycket jag (vi) måste plugga på låtarna, för det är väldigt mycket mer värt på konsert om man kan låtarna bra. Så nu blir det In Flames för hela slanten i veckan!

Snyggaste cd-designen tycker jag det sista albummet har, "A Sense of Purpose" och singlarna som hör till eller vad man säger. 
Färg glatt men ändå så förstår man vilken sorts musik det handlar om , och dessutom är det snyggt gjort. Hur kommer man på något sådant där?


Kommentarer

  • Cicci säger:

    Ja det är fina bilder :D Fast tycker come clarity ligger delad bästa med den senste skivan. Fast såsätt, ovanligt att jag gillar sånt som e svartvitt med bara lite färg :P



    Jag är as pepp för konserten, de kommer bli aas grymt :D och ni bordfe plugga lite killswitch låtar med ;)

    2009-12-07 | 21:06:45
    Bloggadress: http://johanssoncecilia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: