27november

tjugoåttondedecember: Fika med Erica (och Cicci, Martin och Sandra)

Kategori: Livet

Idag var det två fikor som stod på schemat, Först träffa Sandra, Cicci och Martin i stan. Cicci och Martin var försenade så jag och Sandra tog oss friheten att betämma café. "Le Crossiant" tror jag det heter, nått jobbigt franskt namn. Men det var trevligt. Pratade igenom lite smått o gott.
Sen skildes vi åt och jag träffade Erica för att gå runt lite i stan för att shoppa skor åt Erica (tänk att jag faktiskt avstod ett par skor på ZARA för 400 kr, jag tycker det vara starkt gjort utav mig! Dock hade dom vart väldigt snygga till min nyårsklänning...)
Sen blev det en sallad och vi pratade om seriösa saker som karriären, livet och konstiga människor. plus massa annat. Det var fantastiskt kul att träffas, det var alldeles förlängsen innan idag, och hoppas verkligen det inte dröjjer så här länge igen. Blev jättepeppad och fick massa massa massa energi till att ägna mig åt sådant som verkligen betyder något och inte på massa skitsaker. För det är alldlels för lätt att lägga massa onödig energi på struntsaker. Hoppas vi verkligen kommer vara vänner väldigt väldigt väldigt länge!!

Foto: Jag. Modell: Erica Lintrup. Erica 15 April 2009. En liten fotodag hon och jag hade!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: