27november

tjugofemtedecember: En Twilight/Animalplanet lat dag

Kategori: Livet

Juldagen är nog den officiela latdagen , i allafall imin familj. Man ligger mest och bara sjunker längre och längre ner i soffan och äter saker som är över från julafton. Choklad alltså. Jösses vad jag måste skärpa mig efter jul, det här håller inte. Där ditter man iallafall och kollar på Animal Planet och inbillar sig att man lär sig saker. Eller ja det kanske man gör, men man kommer ju inte ihåg det längre än fem sekunder.
Men jag fick tagit mig i kragen och äntligen kollat på Twilight , det är ju något. (typ ett år efter alla andra, bra där)
Rätt bra var den ändå, fast väldigt ja den är som dom säger, romantisk och tjejjig typ. (Det första tecknet på det var när min lillsyster kunde replikerna i filmen utantill)
Juldagen är också officiella Party dagen, så snart blir det en sväng ut på stan, men fy fasen vad oppep jag är, äckligt väder och jag känner mig fet efter all choklad. Känns inte ultimat. Alls.
Men det brukar ju faktiskt bli de allra bästa utekvällarna när man har låga förväntningar, så nu har jag höga förväntningar.

Fråga.
VA FAN SKALL MAN HA PÅ SIG ????

twilight

Kommentarer

  • Sara säger:

    HAHA, jag vill egentligen inte heller gå ut. Vart ska ni? :)

    2009-12-25 | 17:58:04
    Bloggadress: http://sarajohansson.nu

Kommentera inlägget här: