27november

trettondedecember: Last Night Concert

Kategori: Musik

En av de bästa konserterna jag nånsin vart med om måste jag säga. InFlames på Scandinavium är en historisk händelse med världskända göteborgare i Göteborg . Satan så bra var de va. "A Taste of Chaos" var grymt med DeadByApril och Killswitcg Engaged som förband , även om det gick lite väl vilt till ibland. Jag har nog aldrig blivit slagen sp mycket i hela mitt liv. Men det dycker jag att det var värt. Man är ju inte lite dum i huvudet.
331 bilder blev det på ca fyra timmar, som vanligt skall jag ta så många bilder jag bara kan, och ungefär 100 blir bra, nu har jag rensat bort de allra sämsta och då är 172 bilder kvar. Så det är mycket att redigera och fixa. Men det är riktigt värt att ha en bra bildbank som man kan jobba med sen när man jobbar med olika projekt osv. Så eftersom det är så mycket bilder fick jag börja med bilderna på förbanden. Så här är ett litet trevligt collage med det.

 

Nu skall jag baka pepparkakor med mamma och Anna. Jag skall äta deg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: