27november

trettondedecember: Luciapepparkakor.

Kategori: Livet

Idag är det redan tredje advent, hur sjukt är inte det ?  Tiden går läskigt fort. Bakade lite pepparkakor med mamma och Anna, och nu har jag lite småont i magen för att jag åt pepparkaksdeg men sånt kan man leva med. Det visade sig att jag är seriöst arbetsskadad. Och shoppingskadad.

Didot:et blev rätt fail i ugnen, men Helveticat blev asbra! Sen var jag bara tvungen att ha en sko också! sen blev det två skor. och en väska, fast den blev as ful, så nu har ni nått att skratta åt!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Haha! Du är nog rätt seriöst arbetsskadad! Du borde kolla in detta:

    http://www.ironicsans.com/helvarialquiz



    Jag har läst konst på gymnasiet, kompletterade det med grafisk kommuikation och multimedia/webdesign och sen läste jag ett år reklam o grafisk form.

    2009-12-13 | 22:39:29
  • Sofia säger:

    Du är verkligen en nörd! ;)

    2009-12-14 | 16:19:23
    Bloggadress: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här: