27november

nionde november: dinsko?nej.minsko

Kategori: Skor

Efter en fruktansvärt virrig, omtumlande och en promenerande dag (jag kommer komma ihåg vandringen runt gasklockan för evigt)  så mötte jag upp min lillasyster Anna i stan efter hennes skola.
Jättemysigt nu i stan när de har börjat pynta juligt och börjat sätta upp kransar och julgrangrejjer, det värsat är att man blir ännu mer shoppingsugen. Inte bra.

Vi gick särskillt länge, varken hon eller jag har särskillt mycket pengar, det är mest kul att göra lite tillsammans. Jag tvingade iallfall in henne på dinsko, och hittade Skorna. Skorna med stort S. (Vilket jag gör ganska ofta, men det hör egentligen inte hit). Jag talade ganska tydligt om för henne att jag fyller år om 2,5 vecka, jag hoppas hon fattade vinken.

 

Gud va dinsko har höjjt kvalitén på sina skor, alltså utbudet. Måste ha bytt designer eller nått. Sen så ja det det påmenner asmycket om YSL:s "caged" sandaletter, men ... tills jag har råd att köpa den äkta varianten, kör jag på budget. Jag säger tills, med meningen att NÄR jag har råd så köper jag äkta. jag vet inte om de är finare än de scorett har i sitt utbud, men de kostar lite mer, och nån stor skillnad är det inte.

Kommentarer

  • cicci säger:

    SV: Nej men helt löst är det ju inte än, fortfarande inte pratat med mamma och sen fortfarande stressad över körkortet.. men mycket bättre nu ialf..



    Din Sko har fått sjukt mycket fina skor :O Om 3år när båda hunnit skaffa bra jobb kör vi på super skoshoppardag tycker jag ;D Du vet som våran extremeshoppingday fast med skor :D

    2009-11-09 | 23:10:24
    Bloggadress: http://johanssoncecilia.webblogg.se/
  • Sara säger:

    Hahaha, när jag såg dom vände jag och sa till Carro att vi inte kan gå in här för att jag kommer göra slut på mina sista pengar då ;) Helt underbara är dom, fast dom hade kunnat vänta tills i vår!

    2009-11-09 | 23:44:58
    Bloggadress: http://sarajohansson.nu

Kommentera inlägget här: