27november

tionde november: skolantoday

Kategori: IP - KY Akademien

Skolan idag var en lång dag. Vi fick skickat iväg en pdf till tryckeriet och vi höll deadlinen med en ganska bra marginal och stressade aldrig, det var underbart bra. Sen satte jag och titta på när Sofia skar montergrejjer och sen var det att förbereda för de andra mallarna och packa ner alla datorer vi skall ha med, starta en ny server, koppla in router osv osv osv. slutade med att jag kom hem åtta. Lite segt. Men man har ju ofta så kul i skolan också så då blir det att man stannar kvar lite extra bara för det, vad skall man göra hemma ?! Idag blev de pizza (okej jag var nyttig och tog sallad, det var det sannerligen värt, känner sig bättre då..."hej missa livets godheter", men jag sparar mig till min föelsedag faktiskt!)
Lite bilder på de kommer här!

Skära, skar, skurit? Ibland älskar jag min mobilkamera.

 

Sofia i full koncentration.

 

En del av IPH09 käkar. Vi gillar´t.

Imorgon skall jag vara vid svenska mässan klockan 07:20. Det är bara för tidigt egentligen. Men vad gör man inte för laget? Precis. Be there or die.

Kommentarer

  • Sara säger:

    Ja haha, jag hoppas på det. Om några månader.. Lite kämpigt att ta in 4 kurser istället för 2. Hm, planering kanske? Nu har jag säkert missat, men vad gör ni montrar till? :)

    2009-11-10 | 23:06:11
    Bloggadress: http://sarajohansson.nu
  • Sara säger:

    Åh vad roligt, kanske kan komma förbi och titta. om det finns en lucka till det.



    Nej tänk att måla hela garderoben som det, asbra. Då går det ju inte att missa vad som behöver göras, så kan man stryka det sen :)



    Hahha, lite kul var det faktiskt. kunde sagt vad som helst, och så säger jag just det. Fast jag hade mer tänkt pang och så dör alla. men ändå, i liten skala får duga ;)

    2009-11-10 | 23:57:44
    Bloggadress: http://sarajohansson.nu

Kommentera inlägget här: