27november

tjugoandra november: Jobbochplugg, suck.

Kategori: Livet

Idag har vart en sån där dag man helst bara hade velat stanna hemma framför tv:n kolla på flera säsonger avsnitt av en tv-serie typ SATC eller TrueBlood (som jag för övrigt bara sett första avsnittet av) och mysa med varmt kaffe och mysigt sällskap. Istället fick jag ge mig ut i regnet, åka buss och städa hotellrum.
Inte lika mysigt.
Men som tur va, så jobbade Cherie med mig och båda hamnade på 7:ans våning, så vi hade det ganska lungt. Sen fick jag ju hjälp av Christopher dessutom, så det hela gick galet galant.
Men nu är det egentligen ett måste att plugga, men shitpommefritt vad jag inte orkar, eller inte har lust. Därför blev det middag framför Gossip Girl som uppladdning, och nu sitter jag här framför datorn yttteligare 35 minuter senare, och har inte börjat än. För övrigt har ju Jenny Humphrey (Taylor Momsen) coolaste stilen i världen typ.

 

Kommentarer

  • Cicci säger:

    Det är dumt att det är så lätt att fastna vid datorn och så svårt att fastna tråkigt pluggande :P

    2009-11-22 | 23:20:43
    Bloggadress: http://johanssoncecilia.webblogg.se/
  • Michelle säger:

    Taylor momsen har faktiskt jäkligt coll stil men varje gång jag ser henne i gossip girl och ska kolla vad hon har för stil i de avsnittet så lägger jag bara märke till hennes superskinny ben de ser ut som hon ska gå av när hon går :d hon måste väl va rätt lång också hon ser åtmsintonde lång ut :) och snart fyller du år Moa, nu till helgen blir de party party för en gångs skull ska även jag följa med :) Vi ses då ;)

    2009-11-23 | 13:22:19
    Bloggadress: http://michelleelm.devote.se

Kommentera inlägget här: