27november

tjugofemtenovember: jagpluggar.snart.

Kategori: Min Design

Varför skall det vara så jävla svårt att bara komma igång att plugga?? Jag tycker ju tillochmed att photoshop är roligt, det är bara som jag måste som jag drar mig för det. I och för sig tycler jag teoretiska saker räknas till Photoshop. Nu har jag spenderat hela morgonen till Illustrator istället.
Bra jobbat Moa. Jättebra jobbat.
Men jag var faktiskt tvungen o kolla om jag kunde hitta livetrace fuktionen, som jag funderar att använda till den nya folderuppgiften i skolan igår, där vi skall för en folder för Navet, på Lindholmen.
Det funkade ganska bra, o en hittade jag en tutorial som jag bara var tvungen att testa, och sen så var jag bara tvungen att testa att göra en regnbåge och ja.... ni fattar.
Det här e en del av restultatet efter 3 timmar "Illustratande". Inte för att det är det snyggaste gjort, mest exprimenterande.


Tio poäng till den som förstår vilken låttext det är i bakgrunden!


Okej, Nu är det plugg som gäller.
Snart.

Kommentarer

  • Sara säger:

    Tio poäng till mig!



    Pluss på att ajg såg det på baby im your biggest fan, Ill follow you till you love me ;)

    2009-11-25 | 23:19:39
  • cicci säger:

    Jag kunde inte kommentera hemma så fick åka ända till ale för att kunna skriva att jag vetvilken låt det är haha XD



    och de där med pluggandet, spelar nog ingen roll vad man ska göra, det är lite meningen att skjuta på pluggandet jämt :P

    2009-11-26 | 00:19:50
    Bloggadress: http://johanssoncecilia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: