27november

tjugoförsta november: spotify-surfing

Kategori: Musik

Varför är det alltid på natten man hittar de där man verkligen inte kan slita sig ifrån?? Bara för att jag verkligen borde gå o lägga mig, hittar jag massa nya band bland med bra musik. Bland annat ett band med det ultimata bandnamnet: The Devil Wears Prada.
Från Ohio, Usa, och spelar nån sorts metalcore. Låten är från albumet "Plagues" från 2007, men kolla in de andra albumen också bland annat "With Roots Above And Branches Below" från 2009.


 

 

Och för att jag är skadad, måste jag ju kommentera cd-omslaget. Inte det snyggaste jag sett, men man får ju helt klart en bild om vad musiken kan tänkas låta som... Det är lite: Hej photoshopfilter; Brus, oskärpa och den där andra grejjen som jag heöt enkelt är för trött för att komma ihåg just nu. Lyckat.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: