27november

tjugosjättenovember: CupCakebak!

Kategori:

Jag gilar min lillasyster ibland. Speciellt när man kommer hem från en hård dag med prov och museé besök, och hon och Johanna står och bakar sötaste cupcakesen ever !! Jag fick också prova på att göra min egen, det blev en skocupcake och en M-cupcake. Men sko-designen får ni inte sen nån bild på för den blev så ful... Men som vanligt när sånt här händer flummar jag sönder med kameran och skall ta 1 miljon bilder. Sen var det dags att äta, alltså: Muffins med nutella fyllning och rosa/lila frosting. Lite väl sött dock typ 1,5 paket florsocker tydligen, men ja, dom e ju fina att kolla på iaf !

Hoppas hon inte får för sig sånt här allt för ofta. Jag kommer bli fet då.



 

Kommentarer

  • anna jansson säger:

    tihi jag kommer bli fetma it self så ne de lär nog inte bli av allt för ofta . Väldans snyggt typsnitt där i mitten av kollaget också tkr jag :)

    2009-11-26 | 23:13:35

Kommentera inlägget här: