27november

tjugotredje november: JUL?nä.barapåNK

Kategori: Livet

Som sagt blev det en sväng i staden ett slag med Sofia. Målet var en partyoutfit till på lördag. Det började fantastiskt bra med en knallrosa klänning med tyll. Det slutade med en en svart kavaj och tillbaka lämning utav klänningen. Vet jag vad jag skall ha på mig på lördag?
Nope.
Är jag nöjd med mitt köp? Oerhört.Jätte. Väldigt. Asnöjd.

Olyckligtvis gick vi in en sväng på NK, aldrig bra när man har dåligt med pengar, man får fruktansvärda cravings. Men vi lättade upp det hela med att få tänka på annat när vi gick ut mot kunsgatan för att kolal på julskyltningen. Fastän jag vägrar att fira jul innan december, så fick jag lite "jul-mys-köpa-julklappar-och-äta-pepparkakor-känsla" iallafall.


Kommentarer

  • Sara säger:

    Snyggt det blev med headern så, stilrent och fint :)



    Svar 1. Hahaha, så jag ser inte full ut då eller? ;)

    Svar 2. Jag lovar, det såg verkligen ut som honom bara andra glasögon, skitkul.

    Svar 3. Nej jag har kommit på den själv, heeelt själv. du kan ju till och med få fota den :P

    2009-11-23 | 22:57:22
    Bloggadress: http://sarajohansson.nu
  • Cicci säger:

    ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHH JULPYNT!!!!!!! :E :E :E :E

    2009-11-24 | 19:18:58
    Bloggadress: http://johanssoncecilia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: