27november

tredjenovember: mexicotisdag

Kategori: Livet

Idag blev det först en härlig sovmorgon ,och väldigt välbehövlig, känns som jag inte sovit ut så på alldeles för länge. Sedan bar det iväg till skolan, jobbade vidare lite på designen på Today, som börjar blir riktigt riktigt riktigt bra faktiskt. Känns så fantastiskt bra att man känenr sig stolt över nått man gjort, speciellt i en grupp. Delad glädje är ofta dubbel glädje var det ju nån som sa ...

Sen så kände Sofia så starkt för mexikansk mat så det blev till att luncha mexikanskt idag tillsammans med Martin, Johan, Jimmy och Richard. Egentligen har jag inte råd....  så Sofia erbjöd sig att bjuda mig, det tyckte jag väldans bra, så mexikanskt blev det! (och jag lovar jag skall bjuda igen)
Hur som helst satt jag och Sofia kvar en stund efter de andra gått, o pratade om livet lite grann, vi kom fram till en del ganska intressanta saker. Att vi är rätt lika när det gäller mycket, vart med om liknande saker tidigare i livet och jag tror det är därför vi går ihop så bra.

Visserligen inte bild från idag men ändå.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: