27november

femtondeoktober: LayoutochLäppar

Kategori: Livet

Fick en "inbjudan" att bli sminkad av Sara igår efter skolan, det känns ju bra att ha testad att bli sminnkad nån gång innan hennes slut sminkning elel rvad det nu kallas, det kändes ovant att bli sminkad så mycket. Läpparn avar helt mörk lila, det kändes smått läskigt, när man inte är van att se sig själv på det sättet känns det helt ovant , man känne rknappt igen sig själv, men kul med något annorlunda! Det blir så lätt samma hela tiden annars. Men imorgon på Afterworken tror jag att det kommer bli en lyckad outfit, då skall jag fortsätta i läpptemat och köra på röda läppar, jag tror det kommer bli läckert!
Var därför tvungen att ta lite bilder i temat läppar...

 

 

För övrigt hade jag InDesign prov igår, vilket kändes ganska bra iallafall, men prov är ju alltid nervöst!

Idag fick vi massa information om vårat nästa stora projekt i skolan, om Kunskap Och Framtid mässan, där jag är med i Layout gruppen och skall layouta tidningen Today, som delas ut till alla utställare på mässan. Jag tror det komem rbli frymt utvecklande och stressigt, men fruktansvärt kul! Det hade vart kul att få vara projekt ledare, men det vara andra som hellre ville, så , det lär ju komma fler chanser.

Kommentarer

  • Sara säger:

    Klart du ska köra på läppar. Du anar inte hur mycket det egentligen gör mot att de är helt nakna :)

    2009-10-15 | 23:54:38
    Bloggadress: http://sarajohansson.nu

Kommentera inlägget här: