27november

tjugotretjugosju

Kategori: Min Design

Sent inlägg återigen.
Idag har det varit skola hela dagen, redovisniing i "Om jag var en bokstav" ytterligare en genomgång i InDesign om textramar och massa annat nyttigt, men visst är det krångligt och galet mycket som skall in i huvudet.
Ikväll har jag jobbat med en affisch vi skall göra till "Om jag var en bokstav" utställningen vi skall ha.

Ledsen för den usla kvalitén, men det bästa jag kunde göra för stunden.

Samtidigt som jag suttit och kämåat med text på banor och ofrivilliga banor som inte vill sammarbeta har jag pratat med Cicci om vad vi skall ha på oss till helgen. Kan tänkas ytligt snack, men varken hon eller jag har aldrig någonsin förnekat att vi är ganska ytliga. Funderar vidare...
Vad säger ni om affischen? För färgglatt? eller Asballt? eller kanske det fulaste ni sett ?
Nu när jag väl publicerat de här blir det nog att ställa klockan på 06:30 och slänga sig i säng. Skönt. Men ganska tråkigt.

Kommentarer

  • Anna Jansson säger:

    Lite för gult för min smak, annars asnice :)

    2009-09-22 | 23:38:47

Kommentera inlägget här: