27november

Är det snabbmat som gäller nu?

Kategori: Praktik

Extremt trött imorse, dog litegrann när jag kom hem efter att jag och Sofia totalt flummade loss på flygbussen hem, jag hade ont i magen för att jag skrattade så mycket ... Baske(r) och Bange(r) är det nya.
Men oj vad Stockholmsresan var lyckad, kommer slänga upp lite bilder lite senare idag, när jag kommer hem.

Lunch idag blev återigen Burker King. Det har blivit snabbmat 4 gånger på tre dagar nu, känns inte riktigt helt okej när det är nära beach 2010. Vad har hänt med mig? jag som aldrig annars äter snabbmat? Det blir väl så när man kommer in i arbetslivet kanske, det enda man hinner med är att ta ett meal på BK eller McDonalds. Det känns väldigt bra, men å andra sidan skall jag inte klaga, det är ju faktiskt ganska gott så länge man håller sig ifrån pommes frites och cola. För det går faktaiskt att äta ganska nyttigt.

Idag har jag vart på Stavdals möte angående lite hemsidor och sociala medier, väldigt roligt och kul att få disskutera och använda sociala medier. Faktiskt väldigt roligt, även om jag efter maten som alltid får en slags "mat-koma" och hade lite kämpigt med att hålla upp ögonlocken ett tag där. Men det är så det är.
Fick också god kritik på brochyren på jag layoutat på 100 sidor hittills, vilket känns bra, det hade vart jobigt att börja om nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: