27november

bloggResearch

Kategori: Praktik

Har just spenderat de senaste två senaste timmarna med en blogg research på praktiken eftersom vi skall använda sociala medier som facebook och twitter, bloggar etc. för att marknadsföra ett case i Nääs.

Jag har kommit fram till följande:

  • Nej. Om du inte är känd är jag inte intresserad av vad du åt till frukost.
  • Nej. Om du inte är känd är jag intresserad av vad du åt till lunch heller.
  • Det finns jättemånga fula bloggar.
  • Varannat inlägg på B-bloggar handlar om något bra de köpt från H&M. Andra hälften är från Gina Tricot.
  • Cirka 99,9 % är tjejjer.
  • Det finns alldeles för många bloggar.
  • Det finns alldeles för få nischade bloggar, Alla kan inte vara modebloggare.
  • Det finns ett helt gäng bloggar där ute som är helt vrålgrymma och snygga.
  • Det finns väldigt många duktiga illustartörer och konstnärer som bloggar.
  • Det är dags för dagens andra kopp kaffe.
  • Nej. Jag orkar inte läsa massa text. Jag har bättre saker för mig.






Kommentarer

  • lovisa/polichinelle säger:

    svar: page låter intressant, jag har också funderat på det men jag får se...

    2010-04-29 | 15:12:25
    Bloggadress: http://polichinelle.webblogg.se/
  • Sara säger:

    Helt ärligt är välsigt många bloggar. väldigt väldigt tråkiga!

    2010-04-30 | 00:15:35
    Bloggadress: http://sarajohansson.nu
  • Jessica säger:

    Erkänn att kenzas header är as ful. Vill göra om texten iallafall

    2010-04-30 | 18:27:29

Kommentera inlägget här: