27november

Dangolvet ägdes på Nivå.

Kategori:

Igår blev det förfest i Guldheden och sedan till Nivå, och jag, Elise och Cherie ägde dansgolvet totalt, och då menar jag det verkligen. (okej vi köpte det inte) Men det var fruktansvärt lite folk på dansgolvet på bottenplan Så det var vi som hade dansgolvet där. Synd att Dj:n var ganska tråkig och spelade inte låten jag önskade trots att vi var de enda där. Sämst. Men det var kul att dansa av sig! Det är ju nästan det man lever för.
Fick träffat Cheries omtalade Barcelona-bror också. Vi måste verkligen ta och boka det nu här i veckan.

Har dock inga bilder från igår. Inte okej.

Party att jag inte jobbar idag heller även om jag egentligen hade behövt. Men å andra sidan behöver jag grunda lite solbränna också inför Barcelona, så det är en okej anledning. Så nu skall jag ut i solen innan den försvinner.

Kommentarer

  • Jennifer Richie säger:

    sv: hahah aa ja förstår vad du menar. Såg de på en skvaller blogg där de sa att hon har kopierat och så. Men jag bryr mig inte om sånt ;p

    2010-04-18 | 11:26:38
    Bloggadress: http://houseofjennifer.blogg.se/
  • cicci säger:

    SV: Haha men alltså jag fick köpa resecheckarna för 85kr ;) de gäller på typ 600 olika hotell i europa :) Så värt mycket mer egentligen ;D

    2010-04-18 | 11:48:27
    Bloggadress: http://johanssoncecilia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: