27november

Ett tecken kanske?

Kategori: Livet

Jag drömde om att jag klippte mig i natt. De flesta tycker kanske det är urlöjligt att jag verkligen håller på att vela fram och tillbaka om jag skall klippa mig eller inte. Men jag tror jag ser drömmen som ett tecken. Jag är fruktansvärt nojjig när det gäller mitt hår. Vet inte hur många gånger jag har gråtit när jag inte vart nöjd …
Synd bara att jag inte minns från drömmen, om jag blev nöjd eller inte.

Men det är något såndant här jag har tänkt mig, och herregud, det är ju inte ens särskilt kort. Så jag tror det får till att boka in en klippdag nästa vecka. Damn, nästa vecka kommer fan bli tajt den med.


Nu skall jag ut och ta en löprunda, har inte rört mig många meter den sista veckan, så det skall bli skönt. Eller ja, skönt efteråt iallafall.

Kommentarer

  • michelle ♥ | michellemaiga.blogg.se säger:

    Tkr frisyren e snygg ;d

    2010-04-17 | 12:11:45
    Bloggadress: http://michellemaiga.blogg.se/
  • Elise säger:

    Tycker också den frisyren är snygg!

    Ska ni ut ikväll? jag hänger kanske på! försökte ringa dig förut men utan svar, du kan väl ringa upp eller nåt ... kram :)

    2010-04-17 | 14:03:51
  • cicci säger:

    Klart du ska klippa dig så :D

    Det kommer bli as fint :D

    Bokar du inte tid, så bokar jag åt dig när jag bokar för mig :P

    2010-04-17 | 18:27:09
    Bloggadress: http://johanssoncecilia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: