27november

praktiken is still going strong

Kategori: Livet

Praktik idag igen ja.
Det gick lika bra idag, fast de har som sagt lite svårt att organisera det lite grann eftersom de fortfarande är ganska nyöppnade och har inte fullständig struktur på allt än. Men det gör inget för jag är glad ändå. Har suttit och pillat i original, CMYKat bilder och storleks förändrat för fulla muggar. hejja mig.

Dagens händelse var... Jag förstod mig på kaffemaskinen. Nu vet jag att jag kommer trivas där. För vad hade man gjort utan kaffet? Ingen kreativitet utan kaffe säger jag.

Sen tittade jag in på Ullevi-gymmet (BEACH 2010) en stund och fick gå de två kilometrarna hem. Det är party mitt liv skall ni veta.
Nu skall jag dricka kaffe och kolla på Grey´s Anatomy. Det går bra nu.

Kommentarer

  • Sara säger:

    Jag tycker det var en jättebra idé! Jag och elin skulle dra igång ett sådant event. Men tråkiga B-band bokade lokalen så vi fick inte. Men man kan ju gå ihop några stycken, och bestämma att det inte är okej att bara ta med slitna gamla kläder som legat i garderoben sedan man var 10. ;)

    2010-04-07 | 22:17:21
    Bloggadress: http://sarajohansson.nu
  • Li säger:

    Greys Anatomy är bra :)

    2010-04-08 | 00:11:56
    Bloggadress: http://makecolour.blogg.se/
  • Sara säger:

    Ja platsen är problemet, man behöver ändå ha lite utrymme, ehm.. och för att inte göra det kommersiellt blir det svårt. Kanske finns det någon föreningsstuga man kan låna, men vi bor ju inte i riktigt rätt läge för att dra ut folk till bushen. haha! Men vi löser detta, kan ju höra oss för lite och så :)

    2010-04-08 | 08:53:23
    Bloggadress: http://sarajohansson.nu

Kommentera inlägget här: