27november

slappdag deluxe.

Kategori: Livet

Idag har det banne mig varit en riktigt deluxe slappdag. Efter att ha tagit en rejäl sovmorgon så blev det en promenad till havet med mamma, lite data krångel, baka nyttig(?) kladdkaka och kolla Sex and the City avsnitt.
Det kan man inte få för många av.
Skall förmodligen träffa Cicci imorgon, skall få tillbaka mina grejjer jag lämnade där igår och vi skall prata girltalk. Det kan man heller aldrig få för mycket av. Och det är livsnödvändigt typ.
Nu förtjänar jag en myskväll med nya fina Elle och en till kopp kaffe. Sen tror jag att jag kryper ner i säng. Måste ladda upp totallt inför praktiken på tisdag som jag för övrigt börjar bli lite nervös för. Men det kommer ordna sig. Skall bara öva på lite på fyrkantsindrag, rätt citationstecken, divis/pratminus och tunt mellanslag lite granna. Sen är jag fit for fight.

Kommentarer

  • fuck you i am from småland säger:

    Lockarna och strumpbyxorna höll faktiskt! :P haha

    Joo allt är bra med mig! Själv? Va händer idag? :)

    2010-04-05 | 17:24:56
    Bloggadress: http://martinastork.blogg.se/

Kommentera inlägget här: