27november

Sommartecknet nr.1

Kategori: Livet

När man äter mjukglass på lejontrappan vet man att sommaren är på väg. Jag och Sofia tog en liten sommar-AW lite på tu man hand. Det var jättemysigt, men jag skall väl erkänna att det blåste lite kallt …

Sprang också in för att klacka om två par skor, varför skall det var så jäkla dyrt? 260 :– ? Känns inte riktigt okej. Speciellt inte eftersom jag sprang förbi Bianco, Hittade ett par asnice skor på rea för 250. Kanske helt enkelt sluta klacka om och bara köpa nya, man verkar ju gå i vinst på det. Kanske inte, men det är ju billigare iallafall.

Det blev lite av ett projekt att ha en AW och att komma hem dessutom, eftersom mitt mobilbatteri dog i morse, bra jobbat Moa! Satte i mobilen nu när jag kom hem och hade missat samtal från jobbet … och en hel del sms, det är ju inte riktigt lika noga dock. Det var väldigt synd eftersom jag annars hade kunnat få jobba imorgon. Ååååååååh.


Bild: Jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: