27november

Sveriges nationalväder är tillbaka.

Kategori: Livet

Idag var en dag då jag för en gångs skull inte suttit vid datorn någonting.Det är ovanligt för att vara jag. Förutom nu då. Fem minuter för att blogga liksom, det är ju nästan lika med minus för min del.

Hur som helst har jag jobbat (de ringde in mig i morse och frågade om jag ville jobb... ugh, klart som fan att jag inte VILL jobba, men jag vill ha PENGAR) fixat jobbintervju till min syster Anna, träffat Cicci och Michelle i stan en stund (Michelle shoppade loss), och träffade sedan Åsa på bussen. Nice dag.
Jo förresten jag köpte ett paraply med, för att det råkade regna och jag hade en fin jacka jag inte ville förstöra. Det var värt varenda krona kan jag tillägga. Paraplyet alltså, jackan med i och för sig. Kanske bara inte riktigt inte helt är anpassat efter Sveriges nationalväder – REGN. Nu är det alltså tillbaka, regnet, som vi har saknat det .

Kommentarer

  • Ida säger:

    Har också införskaffat mig ett paraply, hoppas fortfarande att man inte kommer behöva använda det lika mycket som alla andra år...:)

    2010-04-02 | 14:45:14
    Bloggadress: http://idasamuelson.se

Kommentera inlägget här: