27november

The Last Bounce.

Kategori: Livet

Imorgon bär det av! Jag och Sofia drar till Stockholm för att se Bounce - Sveriges mest framgångsrika dansgrupp! Nu skall jag "bara" packa. Har inte ens börjat än. Och klockan är kvart över åtta. Inte okej.


"Med sig har Bounce över trehundra gästdansare från bland Harlem Hot Shots, Cullbergbaletten, SpinKings och Caché Dance Company. Tillsammans bjuder de på en storslagen hyllning till dansen, i en föreställning som vi sent kommer att glömma!"

På hemsidan låter det oerhört lovande. Det skall bli fruktansvärt kul! Utgång skall det bli såklart, och shopping of course. Läste på hotellet vi skall bo på hemsida, där jag just såg att det fanns inomhus pool, tennisbana, fitness center och spa-avdelning också. Hur fan skall vi hinna med allt?

Okej packa var det ja. Man behöver ju inte så mycket, det är bara en övernattning. Fast det gör det hela inte lättare kan jag säga.

Kommentarer

  • Madde säger:

    härligt:) jo det är bra med mig, jag tänkte festa lite smått, men orkar inte, är s himla trött :p haha

    2010-04-23 | 21:53:16
    Bloggadress: http://madeleinebjornlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: