27november

Bomullsfabriken film nr 2.

Kategori: Fashion

Nu ÄNTLIGEN har film nummer två av tre släppts på Nääs Bomullsfabrikens nya hemsida! Filmen jag var med i som jag skrev om i bloggen för att par veckor sedan. Jättefin film tycker jag men en bra låt till. Passar verkligen filmen. Jag har vart lite spänd på hur mycket jag själv skulle synas i filmen och hur det skulle se ut, jag är ganska självkritisk, men jag är faktiskt nöjd. Har inget direkt på att klaga på. Jag ser för det mesta normal ut.

Ser verkligen fram emot öppningen av Nääs, tyvärr kommer jag nog vara i Barcelona vid öppningsdatumet, men det kommer bli kanon ändå. Titta in filmen vettja! jag lovar den är värd det.

Såklart.

Nääs Bomullsfabriken - Utvecklingen from Nääs Bomullsfabriken on Vimeo.

Kommentarer

  • Elise säger:

    Nice film! Du var snygg som vanligt!

    2010-08-18 | 21:25:57

Kommentera inlägget här: