27november

Fuck Logic.

Kategori: IP - KY Akademien

Idag började skolan igen. 08:30 sa jag Hej då fritid och sa Hej fullproppad kalender. På Ky-Akademien existerar inte sådant som en lugn första dag med uppropp och lite lugn genomgång av terminen. Pang på det bra, och vi fick vår första uppgift med deadline halv 11 imorgon bitti. Idéarbete var det som stod på schemat, och vi fick tips om hur man skall arbeta fram bra idéer. Vad är kreativt? Hur tänker man kreativt? Vad är bra idéer och vad är dåliga idéer?

Men nu har jag en hel hög böcker jag behöver köpa med (I wish, jag vill ha... synd att de skall var ganska dyra bara) Bland annat Fuck Logic. Verkar vara en intressant bok. Jag gillar titeln, säger det mesta. Nä nu skall jag vara produktiv och göra Latinkort. Inte långt kvar till deadline.

Kommentarer

  • Anna säger:

    Gu så kul. Vi fick en uppgift att framföra sina visioner och mål nu och om 5 år. På onsdag ska vi ju vara med er!

    2010-08-16 | 23:16:21
    Bloggadress: http://kvinnan.blogspot.com
  • Anna säger:

    Eller?

    2010-08-16 | 23:16:38
    Bloggadress: http://kvinnan.blogspot.com

Kommentera inlägget här: