27november

nelly awards.

Kategori: Praktik

Efter julmys idag i skolan på morgonen och en lunchdate med Sofia, landade jag på Nelly vid tre, efter att ha väntat i 20 minuter på en försenad dubbeldäckare. Suck. Visst ja det är halt, men herregud. Men jag skall väl vara glad att jag inte låg i diket med bussen iaf.
Idag är det Nelly Awards på Grand i Borås och det bjuds på tilltugg och dricka. Vad jag hört rykten om, finns det risk för att det kan det bli ganska hårt. Men jag tror det kommer bli urkul. Så nu har jag Elina och Maria en hel fotostudio, make-up studio och tillochmed en catwalk tillgänglig när vi skall göra oss i ordning. Det är ändå allt för sällan man har det. Sweet.

På framsidan av Nelly på skönhet, ligger nu en framsida jag har gjort nu, jag tycker ni skall ta er en titt på det! Det kan ni göra om ni trycker här:

En riktigt fin bild från Nellys nyårsfotning!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: