27november

åttondefebruari: praktik

Kategori: IP - KY Akademien

Började bli lite nervös nu över att jag kanske inte skulle få praktiken i sthlm, man vet ju inte det innan man har det på papper i stortsett. Så skickade iväg lite mail till olika reklambyråer här i Göteborg. och fick ett väldigt snabbt svar från en reklambyrå som heter Gappio. Dom har typ två anställda (varav en tydligen är en f.d IP:are). Men fick bara frågan att skicka min portfolio, så blev lite snabb ihopslängd portfolio på nån timme. Jag är smart när jag säger att jag kan skicka min portfolio, men inte är helt färdig med den. Smaaaaaart.

Nu skall jag stax möta upp Sara på Lindholmen sportlife och träna igen. Har riktigt kommit igång med det dä nu. Härligt!

PDF webbpooooortfolion

Kommentarer

  • Sara säger:

    Hahaha, på det gymmet befinner sig nog min man precis samtidigt som dig ;)

    2010-02-08 | 15:37:52
    Bloggadress: http://sarajohansson.nu

Kommentera inlägget här: