27november

elftefebruari: portfolio, redovisning och thaimat.

Kategori: Livet

Som rubriken säger. Det har varit en intensiv dag idag, så har faktiskt inte hunnit blogga. Inte en enda gång. Lite dåligt av mig.
Men redovisning gick bra (faktiskt bättre än förväntat) mystiske Patrik skötte sig bra, och jag skötte mig bra, så det slutade bra. Jag tror ingen riktigt hade hunnit göra det så seriöst det egentligen ville, konstigt när vi har hundra miljoner bollar i luften samtidigt. Tre inlämningar på G nu. Kul.
Portfolion är jag iallafall nöjd med nu, fick ut nästan allt som jag ville, inte tidningen (Nått konstigt med drivrutinen i skrivaren, eller den nya Imac:en, inte så noga vilket utav det, det funkade inte bara)

Sen åkte för att möta upp Sofia, och vi åkte till en thairesturang i Johanneberg, (nära det Willys där jag och Sara, dagen efter den där utgången gick för att handla frukost vid 13: tiden, med högklackat, korta kjolar och var jätteosminkade) Jättegott. Friterat, fett och Curry. NICE.

Är hemma hos Sofia nu , har fixat det sista på portfolion. Och druckit kaffe förstås. Hållit mig ifrån kaffe sen imorse, tycker det är grymt bra jobbat utav mig.

Fett med Curry.

 

Sofia!

 

Jag

(Vi körde på lite efterblivna miner idag)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: