27november

femtefebruari: Agnesagnesagnes. fääääääärdig. typ

Kategori: Illustrationer

Jag jobbade lite mer på Agnes, nu är hon nästan färdig. Eller ja tror hon är färdig. Men det är ju faktiskt miss-kommer-aldrig-bli-nöjd-med-någonting-jag-gör som gör den här.

Till er som inte fattar vad jag har gjort med de här, har jag vektoriserat en bild från en pixel bild till en bild som består av banor och fyllningsfärg. Alltså kan jag förstora upp henne på månen utan att den blir pixlig om det är så. Detta är typ till portfolion. Endast. Vad skall jag med den annars till liksom?





Nu skall jag alldleles starx träffa Sara på Sportlife, så skall vi gymma en stund. Det blir nog bra, fast är inte speciellt peppd att träna. Men det blir nog bra.

Kommentarer

  • Marcus säger:

    Helt sjukt snyggt!! Bättre än originalbilden, fan :)

    2010-02-05 | 23:29:43
  • Sofia säger:

    Sweeeäjt! Du äger Moisen! ;)

    2010-02-06 | 00:14:44
    Bloggadress: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här: