27november

femtondefebruari: Green day på ullevi.

Kategori: Musik

Vad hände? Hur kom det sig att precis när man köpt biljetter till Pink på Ullevi i sommar, kommer ett pressmeddelande om att Green Day kommer till Ullevi. Jag tänker inte missa det, inte en chans. Jag kan inte missa Green Day IGEN. Så det blir en dyr månad för mig. Igen. jag är inte så bra på det där med att spara pengar. Pengar är till för att spenderas.

För ett par år sedan spelade Green Day i Scandinavium på American Idiot -turnen. Jag var fruktasvärt absolut förälskad i Green Day vid det här tillfället, men missade konserten. Det sög som fan. Så jag tänker inte missa det den här gången. 22 februari släpps biljetterna. Gissa vem som kommer hänga på telefonen då ?

Billie Joe Armstrong.

Kommentarer

  • Anna Jansson säger:

    jag kommer hänga på telefonen då :D eller ah, du kan hänga åt mig :)

    2010-02-15 | 16:35:36
    Bloggadress: http://eatthisdothat.blogg.se/
  • Sara säger:

    åååh, jobbigt. jag vill med se båda :( får se om jag är hemma när någon utav dem spelar!

    2010-02-15 | 23:20:47
    Bloggadress: http://sarajohansson.nu

Kommentera inlägget här: