27november

förstefebruari: to sthlm we're going

Kategori: Livet

Nu är det bokat tåg. Den 12 februari drar jag och Sofia till Stockholm över natten! Vi ser det lite som våran romantiska weekend för två faboulus singlar. Det är ju ändå där dagarna före allahjärtansdag. Jag hatar den dagen. Har alltid hatat den. Och såvida inget drastiskt sker de här året lär det vara smma sak. Shit vad bitter jag lät där.

Jag har en praktik intervju inbokad och förhoppningsvis kan vi matcha så att Sofia med får komma på en intervju, vilket hade vart sjukt bra. Utgång planerad med infödd 08:a och frukostbuffé på hotellet håller vi tummarna för. Detta var vad jag behövde. Något kul att se framemot. Visst kostar det, men fan så värt det kommer vara.

Jag och Sofia en flummig fredag. Ni kan skymta mystiske Patrik bakom min pose ...

Kommentarer

  • Sara säger:

    Fan vad nice!



    Haha, tror faktiskt att det är emsedge, emma, som jag skrev var den enda som hade galakläder och inte party ;) Fast kenza skulle tydligen ut efter, så då var det lite okej haha.

    2010-02-01 | 22:46:35
    Bloggadress: http://sarajohansson.nu
  • Anna Jansson säger:

    Jag vill med, man får faktiskt unna sig sådana helger ibland :)

    2010-02-01 | 23:12:03
    Bloggadress: http://eatthisdothat.blogg.se/

Kommentera inlägget här: