27november

hata västtrafik – Älska talk

Kategori: Livet

Jag blev officiellt medlem i gruppen "Hata Västtrafik" gruppen på facebook nu idag. Bussen betämde sig för att inte komma imorse. Asså seriöst, hur svårt kan det vara att köra en jäklabuss? Så den bestämde sig förmodligen för att hoppa över min busshållplats. Fick åka runt ta grön som den också var försen och sen byta till 30, som den också var sen. Vad är problemet?

Illustartor och teckna för hand stod på schemat idag och fick den tråkiga nyheten att jag inte komemr få praktisera på Gappioreklambyrå i vår. Faeeen. Jag ville så gärna. Nu har jag helt plötsligt ingenting. Jag var bland det första som började söka, och nu har jag inget. Det suuuuuuuger.
Så nu håller jag alla tummar och tår för att Röhsska skall höra av sig och säga att jag får vara där. Jag orkar inte mer.

Japp japp, det är bara att ta ny tag. Lite musik hjälper på traven. Bra musik



Coldplay - Talk

Kommentarer


Kommentera inlägget här: