27november

jag hatar cliffhangers.

Kategori:

Jag hatar cliffhangers. Ibland. Egentligen inte. Kollade sista avsnittet på första säsongen av Prison Break nu ikväll. Så spääääääänande. Nu måste jag ju köpa andra säsongen också. Köpte första för 99:– på Home Enter (värt vartenda öre). Jag älskar när man få nått sånt där man bara blir helt beroende av, man bara måste se ett avsnitt till.  Om jag åker till Stockholm på praktik tror jag att jag skall intevestera (inte köpa, investera) i ett par sånna boxar.
Fast jag hade ju önskat mig ett lite mindre spännande slut, jag är inte så mycket för sånan dramtiska slut. Jag vill ha levde-lyckligt-i-alla-sina-dar-sluten.

Jag har dock från och med säsong tre på SATC boxen kvar!!!! men dom e ju inte så spännande på samma sätt. Aja, sovmorgon imorgon, men känner att jag behöver sömn, så skall hoppa i säng medans halva jordens befolkning sitter kvar uppe och kollar på OS … Jag fattar, fast ändå inte, grejjen med att sitta uppe och titta på när nån åker ett skidlopp klockan tre på natten. (Skidor …) Man får ju reda på det när man vaknar? Ja visst man ser det live. Jaha? Nä jag skall inte lägga i mig det här.
Jag nöjjer mig med Michael Scofield, så kan de andra OS-människorna ta den där Kalla.

Första säsongen av Prison Break. Bild härifrån




Kommentarer


Kommentera inlägget här: