27november

pizza med Cicci

Kategori: Livet

Efter skolan åkte jag för att möta upp Cicci i stan där jag köpte födelsedagspresent till mor min och sen åkte vi till Linné för at käka lite. Lite skillnad nu på Linné när man inte vart där sedan i somras, man känner nästa inte igen sig. Linné skall ju vara mysigt somrigt med uteserveringar och goda drinkar. Idag blev det asmycket snö blandat med god fet pizza blandat med fika på condeco med brownie och kaffe. Det kändes inte så Linné. På nått sätt. Har en viss uppfattning om hur det skall vara där på nått sätt.
I morgon skall jag på en till praktik intervju. Spännande. Berättar vart och hur det gick i morgon!


btw. Varför finns det så mycket konstigt folk? Varför lyckas alltid jag träffa på dom? Gah.


Kommentarer

  • Sofia säger:

    Jag har också ätit pizza idag! Det enda jag har ätit... Men gott var det! :D



    Vem är det nu som vart konstig? :O

    2010-02-18 | 23:44:23
    Bloggadress: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/
  • Sara säger:

    Vad har du träffat för folk nu då? :O

    2010-02-19 | 00:24:25
    Bloggadress: http://sarajohansson.nu

Kommentera inlägget här: