27november

shopping för 79:–

Kategori:

Jag kunde inte låta bli. Jag kände mig så duktig efter praktikintervjun på Röhsska och innan jag skulle åka  och träna. Så köpte mig en topp, på mega priset 79:–. Riktigt värt. Ibland är H&M ruskigt bra.
Idag var jag som sagt på en praktikintervju på Röhsska informationsavdelning. Det verkar ganska lovande, vi får väl se hur det slutar. Sen  G A L E N  träning med Sofia och Pauline på BodyPump passet på Ullevi. Det var jobbigt, med dog inte, det betyder att man kan lägga på mer vikt nästa gång. *hejja hejja*
Imorgon är det ta igen lite recepts görande som gäller i Illustartor och träning. Måste verkligen komma igång med det jäkla receptet, och den där jäkla foldern. Och den där jäkla strump uppgiften. Nej då jag har inte alls mycket att göra.

Jag är dessutom en sån där som sysslar med prokastinering. Nytt ord jag lärt mig idag. Ibland är det bra med text på schemat. Det betyder att man skjuter upp saker, saker man måste göra. Jag är en prokastinerings-människa.


Kommentarer

  • Sara säger:

    Åh den är så fin. var och pillade på den förut jag med!

    2010-02-24 | 23:24:41
    Bloggadress: http://sarajohansson.nu

Kommentera inlägget här: