27november

fjärdejanuari: Allt allt allt var kvar

Kategori: Livet

Åkte till skolan typ tre timmar senare än var det var tänkt idag. Shit vad förkyld jag blivit på bara ett dygn nästan, kan knappt andas och fryser hela tiden. Perfekt eftersom jag skulle börja mitt nya liv idag. Jaja, det får vänta.

Det bästa med dagen var att jag upptäckte att allt i skolan var kvar och att servern inte tagit livslångt jullov. Ibland tillber jag gud bara för att liksom, en säkerhets åtgärd typ, för att minimera risken att det har skitit sig. Inte för att jag tror det hjälper nåonstanns, men ibland vågar man inte riktigt chansa. Och ALLT var kvar. Drog över 4,5 gigabyte direkt på usb minnet och andades ut. Direkt hem igen med mamma som chauför och fick solen i ansiktet. UNDERBART. gud vad jag är trött på den här vintern redan och det kan vara så här i typ två månader till. KUL.

Vi gillar sol . jag börjar gilla polaroid-liknande bilder mycket också.  Plats: Kornhall

Kommentarer


Kommentera inlägget här: