27november

sjättejanuari: Scannern är insöad den med

Kategori: Livet

Satt och gjorde färdigt ett porträtt igår kväll. Hade laggt upp det om det inte var så att scannern står i Annas rum och hon fortfarande sover. KLOCKAN ÄR FREAKIN 13:50 !!!!!!!!!!!. Jag blir galen. Jag hade lätt stampat in i hennes rum fast hon sov om det var så att det bara var hon, men nej, såklart måste pojkvännen också sova där. Jag vågar inte ta några risker här inte. Jag sitter snällt och väntar. Snarare hänger på dörren.

För övrigt är jag typ insöad här på landet. Kul. Härligt. Yey. Tur att jag inte måste iväg till skolan... Men jag skall eventuellt till stan med Sara, och det blir svårt om man typ inte har någon väg att åka på. Iallafall om man har 20 cm mellan vägen och bilen. Men det är klart, jag kan ju tvinga mamma gå och skotta lite. Jag är ju faktiskt förkyld fortfarande.

Det roligaste med bilden är att det är Anna som är infryst. (höhö)

Kommentarer

  • anna jansson säger:

    hahaha wtf :P

    2010-01-06 | 20:04:16

Kommentera inlägget här: