27november

tjugoåttondejanuari: Kaffe? Ja tack.

Kategori: IP - KY Akademien

Det är sjukt hur beroende man är utav kaffe. Eller man och man. Jag. Tycker det känns ganska hemskt att jag liksom ligger på minus innan jag druckit kaffe på morgonen. Det är ju mest bara jobbigt. Som cola för andra, eller socker. Måste dricka minst 2 koppar kaffe innan lunch, annas överlever jag inte förmiddagen. Vid halv 10 (börjar halv 9) så börjar ögonlocken vilja stänga sig och man upptäcker hur skönt det är att titta på insidan utav ögonlocken. Men inte bara för att jag måste ha det, jag tycker det är så fantastiskt gott. Hell yeah, I do.

Nu har jag skrivit ett referat på ca 2000 tecken exkl. ingress och rubrik i form utav en artikel, där uppgiften var att referera ett 20 minuter långt radioprogram om en bok om en läkares verklighet.
Det är party skall ni veta. Skulle nog egentligen behövas 50 koppar kaffe för att klara den här uppgiften.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: