27november

tjugofemtejanuari: nytt bandläpp till hultsfred!

Kategori: Musik

Jag vill verkligen åka på festival i sommar. Jag har ju liksom aldrig vart på festival. Om maninte räknar Way Out West. Det är ju en festival, men typ inte ändå. Inte en sånn festival. Ingen "krypa-runt-i-leran-festival". För att det låter väldigt lockande liksom.
Sen vilken festival det blir, gör detsamma litegrann. Lite sugen på Roskilde. Hultsfred hade kanske också funkat, Idag skedde ett bandsläpp på hultsfredfestivalens hemsida.

Mystiske Patrik update:
Patrik är inte lika mystisisk längre, han har hört av sig. Fick ett litet mail från honom. Jag skall träffa honom om 35 minuter...

Nya är:


FIBES, OH FIBES!
VERONICA MAGGIO
SISTA SEKUNDEN
ROYAL REPUBLIC
HÄSTPOJKEN
DANIEL GILBERT
JOEL ALME
YACHT

Och redan färdiga är:

KENT
MASKINEN
FAMILJEN
SHOUT OUT LOUDS






































Kommentarer

  • Sara säger:

    Kent och Maggio <3 jag och nat skulle gjort våran premiör på hultan i år. fast jag befinner mig i spanien då :/

    2010-01-26 | 12:55:42
    Bloggadress: http://sarajohansson.nu
  • AT säger:

    Åh, då var det en till som känner att livet inte riktigt är levt innan man upplevt "kravla-omkring-i-leran-festivaler"!? Tillhör den skaran själv iaf, och måste verkligen se till att åka på festival nu innan man blir gammal och möglar bort...

    När drar vi? ;P

    2010-01-26 | 13:01:26
  • Lina säger:

    Härligt! Jag skulle vilja ha den som rubrik... Gör det något eller du vill inte det =)?

    2010-01-26 | 13:13:10
    Bloggadress: http://alexlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: