27november

tjugofjärdejanuari: I see you.

Kategori: Musik

Man får ju galna rysningar. Rynner skicka låten till mig, sen kunde jag inte slutna lyssna. Vilken geek jag är. (Men jag har ju iallfall inte sett den två gånger på bio som vissa andra...) På tal om Avatar skall jag göra na'vi öronen på min Avatar. Får inte glömma. Marie sa att jag kunde använda den i min portfolio, det betyder att hon tycker att den är bra. Sweeeeeet.

Det är Leona Lewis som sjunger temat till Avatar, låten är I see you. På klippet uppträder hon live i "So You Think You Can Dance". I december visserligen. Varför är livet så orättvist? Hon sjunger bra, är galet snygg (ugn) och har snygg klänning. Och är är brun, själv ser man ju ut som man inte sett solen på ett par år. Men jag blir berörd av låten, jag tror inte jag är ensam. Men vissa låtar bara gör så med en. Berör lite mer än andra. Coolt. Varför tror ni att det är så?

Jag vet att de allra flesta inte lyssnar på youtube klipp som länkas, men jag rekomenderar verkligen. Fast å andra sidan har väl de flesta redan hört.
Men Aaa, lyssna igen då.

 

Kommentarer

  • Sandra säger:

    sååå fint :) hennes röst är underbart fin.



    ja, vi är i ungern.

    2010-01-24 | 21:14:30
    Bloggadress: http://froggie.blogg.se/
  • Anni säger:

    gillar låten

    2010-01-24 | 22:40:17
    Bloggadress: http://annizplace.blogg.se/
  • Anna Jansson säger:

    My God vad snygg Header !

    2010-01-25 | 00:23:00

Kommentera inlägget här: