27november

tjugofjärdejanuari: last night we celebrated Sandra

Kategori:

Asmysig kväll hos sandra igår kväll. Hon gav oss massa mat så vi knappt kunde röra oss, men OJ så gott det var. Sandra kanske skulle sats apå att bli kock istället. Men sen tvingades vi att röra på oss eftersom vi spele spela sånna där charader typ. Vilda gester hette det nog.
Vid middagsbordet blev det ganska mycket snack om gamla minnen från AleGymnasium samt Ale i största allmänhet. Måttligt spännande, men väldigt roligt. En del drinkblandningar. På nått sätt blev dom ganska starka. Förstår inte hur.

 

Var tyvärr tvungen att gå ganska tidigt, men jag hade jätteroligt!
På bussen hem träffade jag.... bam bam baaaaaaam: Anita! Jag vet inte hur längsen det var vi träffades , men oj vad jag saknat henne. Jag som var väldigt prtaglad råkade säga lite för mycket, och vi gapskrattde över hela bussen. Många konstiga blickar, Ehe.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: