27november

tjugosjundejanuari: frisören och aerobic

Kategori: Livet

Idag har vart "en-sån-där-dag-det-inte-riktigt-gick-som-jag-planerat-dag". Det var meningen att jag skulle åka med Sara och klipp mig på drop-in grejjet på Burgården Frisörskola, samtidigt som Sara färgade håret. Så blev det inte utan det fanns ingen tid till mig så fick sitta och titta på när de färgade Saras hår i 2,5 timme, (lite fail , men som vi sa, man kan skratta åt det i efterhand)
Sen åka o käka, det slutade med keso och youghurt på Ica Maxi. (Med banan såklart för Saras del) Men sen fick vi tillslut våran träning på Sportlife. Med en kaffe och väldigt värt snack som uppvärming innan Aerobic passet. Gud så jag längat efter det, och det var riktigt roligt! Båda två kan absolut tänka sig att göra om det. Det blir så himla mycket roligare att träna, när man dansar, man tänker inte på att man blir trött.

Dock kunde varken Jag eller Sara ta ut rörelserna ordentlig eftersom vi båda hade galen träningsvärk från i måndagen BodyPump pass.

Så här fin blev Sara i håret!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: