27november

tjugotredjejanuari: prisons were made to be broken.

Kategori: Livet

Som man har väntat, och nu är den här. Helgen. Fick en riktigt värd sovmorgon, och har tagit mig tid för en långpromenad, kollat 3 avsnitt av PrisonBreak säsong 1, fixat med nya datorn och skall snart ta mig till Sandra för att fira hennes födelsedag. 
Börjat kolla Prison break ändå från första början nu. Jag har sett sett siat säsongen. Bara. Bra där. Spännande är den iallafall, och extra värt att jag köpte hela säsong 1 bara för 99:– på Home Enter, det är helvärt. Wentworth Miller är dödligt snygg (man kan också säga ugn), vilken normal tjej/kvinna/tant tycker inte det (?) Och det är ju bra, att man har nått att vila ögonen på om man tröttnar. Fast det gör man ju inte, för det är galet spännande hela tiden. (Det roligaste är att han liknar min kusin lite grann, fast det har jag aldrig sagt till honom)

 


Det är iaf en lugn och skön helg. Även om jag faktiskt är lite pepp på att gå ut ändå. Fast det är jag ju nästan alltid ...
Ja nu skall man bara bestämma sig vad man skall ha på sig då till Sandra ... Det var ju de också.

Kommentarer

  • Linnea :> säger:

    åhåhåhåh, prison break <3333 :D

    2010-01-23 | 22:37:36
    Bloggadress: http://neafoshoo.blogg.se/
  • emmie viding säger:

    sv; tack sötnos. :D

    den har jag köpt på Vila. :)

    2010-01-24 | 12:10:19
    Bloggadress: http://emmieviding.blogg.se/
  • Amanda säger:

    Sv: Tack söta du! :) Ja eller hur? Alla är verkligen sjuka nu, jobbigt är det. Är du också förkyld nu? :)

    2010-01-24 | 12:49:42
    Bloggadress: http://givemelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här: