27november

tolftejanuari. RED på RED carpet.

Kategori: Fashion

Jag och Sara sittar och disskuterara snygga kläder skor och outfits, är helt enkelt helt övertjejjiga. Och vi gillar det. Och jag behöver få kolla på lite snygga kläder och grejjer nu när man är fattig och inte kommer ha råd med de där drömkläderna man vill ha på väldigt väldigt länge... Men det är ju bland annat därför man pluggar nu, så man får drömjobbet, med drömbetalt så man kan få köpa drömkläderna. Jag tycker om planen. Fokus på röda mattan outfits, jag skall också ha det så nån gång, Jag skall bara träna fett mycket så jag kan bära upp kläderna. hm. Man måste ju få drömma lite, eller hur ?

Blake Lively i den snyggatse Versace klänningen jag någonsin sett. Nån gång skall jag ha det där på mig på nån cool invignings grej eller kanske nån annan fräsig gala. Emmy Awards 2009



Hayden Panettiere är i en J. Mendel klänning. Rött is the Shiet. . Emmy Awards 2009


Heidi Klum i John Galliano och en man (Seal) som är den bästa assecoaren.

 

Jessica Alba, Guld och snygg rygg på klänningen.Inte röd, men den hör hemma här ändå. inga kommentarer. bara galet snygg. AAAAAaaa. Vet dock inte vilken designer.

 

Eva Langoria i en gown by Reem Acra. FAB.

 


Vad är en röda mattan fotogrej utan Sarah Jessica Parker? Här i en klänning från Dior Haute Couture.

 

Kommentarer

  • Sara! säger:

    Wee like it :D!

    2010-01-12 | 20:30:54
  • Sara säger:

    Haha, kolla på Hayden så ser du att man inte behöver träna sååååå mycket för att kunna bära upp kläderna. Men vilken klänning hon har, gillar att det är hudfärgat under det transparenta!

    2010-01-12 | 23:39:14
    Bloggadress: http://sarajohansson.nu
  • Anna säger:

    Men gud vilka snygga klänningar de har, älskar allihopa :) Men speciellt är jag förtjust i den första bilden, även om inte hon har den finaste klänningen!



    Svar: Hehe aaa jag förstår, det är verkligen svårt att välja en favorit ur den kollektionen. Fast själv tror jag att det ändå skulle bli den röda klänningen, den har något extra tycker jag :)

    2010-01-13 | 10:00:21
    Bloggadress: http://soockertoopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här: