27november

tredjejanuari: fika på "vårat" ställe.

Kategori: Livet

Idag var det fika med Sofia på det stället, som vi vart på ett antal gånger nu, som vi till och med har börjat kalla "vårat" ställe, EspressoHouse på Vallgatan. Vi börjar allt mer likna ett par. Snart har vi vår egen låt också och vår egen film. Det var mysigt och vi fick varsin jätteupdate med lite nyårs händelser och annat skvaller, och lite drömmande om Sydney förstås också. Sen gick vi hem till Sofia med en mellanlandning på Willys för lite inköp av livets föda: Choklad för min del och chips för henne, och sen mys framför en film. Vad som var tänkt som Australia, men blev Harry Potter som gick på tv, fast mest facebook. Alltid Facebook. Mycket trevlig kväll. Snart igen! Vi har roligast!!!

Sen kände jag lite för att photoshopa så då blev det lite photoshopande. mobilbilder ftw.

Kommentarer

  • Garderobsgrubbel&Byråbekymmer säger:

    åh så fikasugen jag bidde nu!

    2010-01-04 | 22:15:19
    Bloggadress: http://pyttis.blogg.se/
  • Anna säger:

    Härligt :) Jag och en kompis har också ett eget ställe på Espresso house ;)



    Svar: Aaa jag tyckte att min gaderob var hyffsat stor när jag fick den, men efter att ha lagt in alla mina saker där så insåg jag snabbt att det var för litet och nu har jag invaderat min systers gaderob också. haha. Man borde ha som charlotte perelli som har inrett en hel våning til hennes gaderob ;)

    2010-01-05 | 00:27:50
    Bloggadress: http://soockertoopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här: